Vandrande TB, samma nr på flera väskor/jackor?

Dessa hoppande loppor förtjänar naturligtvis lite plats.
stina_m
Geocachare

Vandrande TB, samma nr på flera väskor/jackor?

Inlägg av stina_m » sön aug 20, 2017 22:21

Jag har en TB som är tänkt att ha på en väska eller jacka. Nu är det ju så att jag har flera väskor och jackor. Jag har bestämt för mig, men kan inte hitta, att det är mitt nummer och att jag därmed kan ha det på flera väskor/jackor. (Jag vet att det går att fästa med kardborre, men komma ihåg att flytta det. :roll: ) Jag hittade dessa https://panduro.com/sv-se/produkter/smy ... -5p-311487 brickor på Panduro idag. Sen tänkte jag brodera eller rita på tyg själva TB-loggan. Då kan jag göra hur många som helst. I vilka färger jag vill.

Så frågan lyder, får jag göra hur många TB's jag vill med mitt nummer?
the explorist
Geocachare
Efternamn: Signal
Förnamn: Patrik
Kontakt:

Re: Vandrande TB, samma nr på flera väskor/jackor?

Inlägg av the explorist » mån aug 21, 2017 6:33

stina_m skrev:Jag har en TB som är tänkt att ha på en väska eller jacka. Nu är det ju så att jag har flera väskor och jackor. Jag har bestämt för mig, men kan inte hitta, att det är mitt nummer och att jag därmed kan ha det på flera väskor/jackor. (Jag vet att det går att fästa med kardborre, men komma ihåg att flytta det. :roll: ) Jag hittade dessa https://panduro.com/sv-se/produkter/smy ... -5p-311487 brickor på Panduro idag. Sen tänkte jag brodera eller rita på tyg själva TB-loggan. Då kan jag göra hur många som helst. I vilka färger jag vill.

Så frågan lyder, får jag göra hur många TB's jag vill med mitt nummer?
Självklart får du det :D
Användarvisningsbild
Sillen
Geocachare

Re: Vandrande TB, samma nr på flera väskor/jackor?

Inlägg av Sillen » mån aug 21, 2017 22:41

Det finns de som gör stämplar med TB numret som de loggar med.
Så kör hårt!
Bild
Bild
Skriv svar