TeamGoonies avvecklar - Cacher för adoption

Här diskuterar vi olika cacher
Användarvisningsbild
TeamGoonies
Geocachare
Kontakt:

TeamGoonies avvecklar - Cacher för adoption

Inlägg av TeamGoonies » tor apr 23, 2015 10:17

Hej!

Jag har sedan en lång tid tillbaka ägnat mig åt allt annat än GeoCaching och har därför varit dålig på att underhålla mina cacher. Jag har därför beslutat mig för att arkivera alla mina gömmor. Därför undrar jag nu om det är någon som skulle vilja ta över någon cache (en del är rätt tidigt utlagda och några av mina Mysteries är ganska uppskattade)

Hör av er till geocaching@teamgoonies.se innan den sista maj om det finns intresse för en adoption.

/Micke
Anden81
Geocachare
Efternamn: Andskär
Förnamn: Mathias

Re: TeamGoonies avvecklar - Cacher för adoption

Inlägg av Anden81 » tor apr 23, 2015 12:29

Har två mystar lösta som det vore trevligt att få chansen att logga. Strängnäs/e-tuna passeras dock inte så ofta.
Får väl hoppas att någon vänlig själ adopterar för med en liten hemma blir det tidigast i sommar vi får vägen förbi.
Bild
Bild
madchicken
Geocachare
Efternamn: Rydlinge
Förnamn: Lars

Inlägg av madchicken » fre apr 24, 2015 19:20

Hittar ingen archive-logg på denna arkiverade webcam:
Vore ju smutt att hålla liv i webcam-cachen iallafall, http://coord.info/GC9973 ... Någon som kan förbarma sig, eller är den arkiverad oåterkallerligt?

Länk till cam: http://ekuriren.se/tjanster/fristadstorgetlive
Användarvisningsbild
Frudden
Geocachare
Efternamn: Wergeland
Förnamn: Fredrik

Inlägg av Frudden » fre apr 24, 2015 22:40

Den ÄR arkiverad, och då går den inte att adoptera.
Kan du som är ägare inte editera cachebeskrivningen och lägga in den nya länken till kameran, eller är editeringen också avstängd?
Oavsett om du är aktiv eller inte så kan folk fortsätta och logga cachen, om de har länken till kameran.

Edit: Såg nu att man kan tydligen inte editera cachebeskrivningen på arkiverade cachar.

// Fredrik W
Skriv svar