Någon som vill adoptera en åttaåring i Malmö?

Här diskuterar vi olika cacher
Sajmonn
Ny i forumet
Efternamn: Franzén
Förnamn: Simon
Kontakt:

Någon som vill adoptera en åttaåring i Malmö?

Inlägg av Sajmonn » lör feb 06, 2016 15:19

Hej!

Jag har flyttat från Malmö för ett par år sedan, Har haft en del cacher där och lyckats adoptera bort de flesta, men jag har en kvar som verkar ha klarat sig ganska bra, fram till nu.

Så jag undrar om det är någon som skulle vilja adoptera http://coord.info/GC1076R? Eller tycker ni jag ska ta bort den så någon annan får plats att gömma en ny nånstans?

//Simon
MatsAgeby
Föreningsmedlem
Efternamn: Ageby
Förnamn: Mats

Re: Någon som vill adoptera en åttaåring i Malmö?

Inlägg av MatsAgeby » sön feb 07, 2016 13:34

Bild
Bilden publicerad på cachens weblogg av surfschulti 2015-07-29

Klart att du i första hand ska försöka adoptera bort den, den är nyligen fyllda 8 år.

Den verkar ligga på en väldigt fin plats med grymma möjligheter till att ta fina solnedgångsbilder.

Bra att du i cachens weblogg skrivit att du vill adoptera bort den.

Får du ingen att adoptera så är det inte mycket att välja på än att arkivera och därmed göra plats för att någon annan väljer en fin plats för en burk.

Lycka till...

.
Användarvisningsbild
Kloverberg
Geocachare
Efternamn: Klöverberg
Förnamn: Håkan

Inlägg av Kloverberg » sön feb 07, 2016 19:05

Hej!

Jag har lagt ut din fråga på det skånska forumet men vill du ha bättre respons så lägg även ut din fråga i någon av de facebook-grupper som finns.

//Kloverberg
//Kloverberg

Bild
Anden81
Geocachare
Efternamn: Andskär
Förnamn: Mathias

Inlägg av Anden81 » sön feb 14, 2016 10:21

Då burken verkar vara borta skulle jag arkiverat den om jag varit co. Burkar från 2008 är inte sällsynta så därför kan någon annan få ta över platsen.
Om någon nu skulle adoptera den blir det samma procedur som att lägga ut en ny förutom att beskrivningen redan finns.
Jag har även varit på platser och loggat en burk där jag tidigare varit och loggat en som blivit arkiverad. Då detta är en fin plats ger det ett skäl till alla för ett återbesök.
Bild
Bild
Skriv svar