Vänner.

För allt geocachingrelaterat som inte passar in i någon kategori ovan.
finngröbbon
Geocachare
Efternamn: Lavin
Förnamn: Ulla

Vänner.

Inlägg av finngröbbon » tor maj 17, 2012 0:29

När man lägger in sina vänner under kontouppgifter, så får man skicka förfrågan. Men vad gör man sen???
Royal Frodemos
Geocachare
Efternamn: Frodemo
Förnamn: Peter o Nina

Re: Vänner.

Inlägg av Royal Frodemos » tor maj 17, 2012 1:06

Vad vill du göra? :)
Bild
Användarvisningsbild
wellner
Föreningsmedlem
Efternamn: Wellner
Förnamn: Fredrik
Kontakt:

Inlägg av wellner » tor maj 17, 2012 8:52

Gissar att du menar på geocaching.com?

Finns inte så mycket mer att göra, när de eventuelt har tackat ja får du upp dom på vänner-sidan. Kan ju användas som en genväg för att hitta deras profiler snabbare.

/W
Användarvisningsbild
Geodude_DK
Ny i forumet
Efternamn: Munch
Förnamn: Arne

Vänner.

Inlägg av Geodude_DK » tor maj 17, 2012 21:40

Vist finns det mer at göra. När jag väljer cachar jag vill besöka, klickar jag alltid på länken "View Logbook" för att se om någon av mina vänner har hittat cachen (vilket framgår av siffran efter "Your Friends' Logs"). När jag klickar på länken får jag en lista med mina vänners loggninger av cachen. Mycket användbart för att bedöma om cachen är något för mig, eftersom jag vet vilken typ av cacher mina vänner gillar.
Arne aka Geodude_DK
finngröbbon
Geocachare

Inlägg av finngröbbon » tor maj 17, 2012 23:42

wellner skrev:Gissar att du menar på geocaching.com?

Finns inte så mycket mer att göra, när de eventuelt har tackat ja får du upp dom på vänner-sidan. Kan ju användas som en genväg för att hitta deras profiler snabbare.

/W
Ja det är så jag också skulle vilja ha det. Men det är min syrra i Danmark som gått med, och när jag skickar förfrågan till henne så fungerar inte länken. Och när jag får från henne och dubbelklickar på länken så kommer jag ändas till hennes profil. Det har ju funkat innan.
finngröbbon
Geocachare

Inlägg av finngröbbon » tor maj 17, 2012 23:45

Geodude_DK skrev:Vist finns det mer at göra. När jag väljer cachar jag vill besöka, klickar jag alltid på länken "View Logbook" för att se om någon av mina vänner har hittat cachen (vilket framgår av siffran efter "Your Friends' Logs"). När jag klickar på länken får jag en lista med mina vänners loggninger av cachen. Mycket användbart för att bedöma om cachen är något för mig, eftersom jag vet vilken typ av cacher mina vänner gillar.
Hihi, det är alldeles utmärkt svenska, förstår precis. Det är just min syrra i Danmark som jag vill ha in på MIN vän lista under profilsidan.
Men det är kanske för hon är halv danska nu:)))))
Användarvisningsbild
Geodude_DK
Ny i forumet
Efternamn: Munch
Förnamn: Arne

Vänner.

Inlägg av Geodude_DK » fre maj 18, 2012 12:26

Ahhhh ... jag (och wellner) har missförstått ditt problem. Jag kunde då föreställa mig att det beror på at GC.com inte har fungerat så bra de senaste dagarna. Om jag var er skulle jag försöka igen och se om det fungerar nu.
Arne aka Geodude_DK
Skriv svar