Iphone 4s

I gästforumet kan du ställa frågor utan att vara registrerad på forumet.

In this forum, you can ask questions without being registered on the forum. It's also ok to use English here.
Användarvisningsbild
0250
Geocachare
Efternamn: Johan
Förnamn: Rosenson

Re: Iphone 4s

Inlägg av 0250 » lör jun 14, 2014 22:08

Davenblo skrev:
...

När man kommer till att skriva in koordinaterna till en myst eller multi finns det dock inget verktyg.
...
Uppe till höger när du navigerar till en cache ser du tre punkter, tryck på dom och välj sen "Lägg till waypoint".
Davenblo
Geocachare
Efternamn: Enblom
Förnamn: David
Kontakt:

Inlägg av Davenblo » lör jun 14, 2014 22:45

J-Elin skrev:
Davenblo skrev:
...

När man kommer till att skriva in koordinaterna till en myst eller multi finns det dock inget verktyg.
...
Uppe till höger när du navigerar till en cache ser du tre punkter, tryck på dom och välj sen "Lägg till waypoint".
Tack! Jag har ju kört med den här appen i över ett år och aldrig lyckats hitta den funktionen. Jaja nu har man iaf en till fungerande app!
eldaren
Geocachare

Inlägg av eldaren » sön aug 17, 2014 10:25

Här har det varit dåligt med letandet i värmen :D
Men vill bara tillföra att jag nästan bara använder telefon nu mera, då man har allt i telefonen, senaste koordinaterna o alla uppdateringarna som man inte får över vanlig " GPS"
Så geochning med telefon är överlägset enkelt för mig, men ibland behövs den gamla gps en
Oftast är noggrannheten helt Ok, något sämre i skog kanske, kan det bero på täckning eller telefon?
Skall snart ut i regnet o då är min garmin ett bättre val än telefon
Skriv svar