Betala medlemsavgift?

I gästforumet kan du ställa frågor utan att vara registrerad på forumet.

In this forum, you can ask questions without being registered on the forum. It's also ok to use English here.
Titusomorsan2016
Ny i forumet
Efternamn: gröndahl
Förnamn: ellinor

Betala medlemsavgift?

Inlägg av Titusomorsan2016 » mån dec 19, 2016 21:01

Hej jag är basicmedlem. Undrar om det är värt att uppgradera sitt medlemskap ( jag tror det för jag vet att det finns fler cacher som jag inte kan ta i nuläget). Och betalar jag säkert på nätet? Är geocaching.com säkert att betala på?
Användarvisningsbild
1000sjöar
Geocachare
Efternamn: Larsson
Förnamn: Ingemar

Re: Betala medlemsavgift?

Inlägg av 1000sjöar » mån dec 19, 2016 22:21

Tycker jag absolut du ska göra. Många av gömmorna som ar förbehållna betalmedlemmar är snäppet roligare, i de flesta fall! Själva årsmedlemskapet är inte stort till vad man lägger på bil och bensin m.m. Betalningen kan ibland vara knepig, dock säker.
Bild
Medlem sedan 2001
Användarvisningsbild
wkstrm
Geocachare
Efternamn: wkstrm
Förnamn: wkstrm
Kontakt:

Inlägg av wkstrm » mån dec 19, 2016 22:31

Om du är hängiven cachare så ska du köra på premium. Du får ju lite mer PQ's och annat användbart förutom sådana cacher som är för enbart premium.
Själv kör jag utan premium i år eftersom jag inte känt så stort engagemang i cachingen den senaste tiden.
Följ med på mina resor eller på mina geocachingäventyr eller både och på: www.ixploretheworld.com

Bild
ApanAnn
Geocachare
Efternamn: Ann
Förnamn: N

Inlägg av ApanAnn » sön jul 30, 2017 13:33

Jag cachar inte jättemycket, men jag tycker att det är värt det att betala för premium, även om jag inte använder alla funktioner. Jag brukar betala för ett år, och sen förnyar jag när jag känner för det. Jag har betalat genom den officiella geocacheappen (har en appletelefon). Nu senast kunde man bara lägga upp det som ett abonnemang, men det är bara att säga upp det i appstore för att bli av med funktionen att det förnyar automatiskt.
Bild
Skriv svar