Från Groundspeakforumet

I detta forum diskuteras funktioner och förbättringar på geocaching.se.
Kategoriregler
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
Användarvisningsbild
jasy
Föreningsmedlem
Efternamn: Sylvan
Förnamn: Jan
Kontakt:

Från Groundspeakforumet

Inlägg av jasy » lör okt 15, 2011 10:48

Treorna skrev:Hej ni svenska geocachare. Jag är en sporadisk geocachare som gärna skulle vilja bli insläppt på något av de svenska forumen så det blir möjligt att posta diverse undringar och frågor där men trots att jag "ansökt" om medlemskap flera gånger så blir jag inte accepterad? Jag får ett mejl om att någon strax ska aktivera mitt medlemskap men inget händer. Eftersom jag är en stillsam och rätt trevlig person kan jag inte tänka mig att det skulle vara något personligt om någon adm till äventyrs skulle känna mig personligen utan mer beror på brist på tid eller så. Finns det kanske någon vänlig själ som kan berätta hur man går tillväga för att få komma in på de svenska forumen?
Geocaching Pioneer - but not addicted!
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
krilel
Geocachare
Efternamn: N
Förnamn: Christer

Re: Från Groundspeakforumet

Inlägg av krilel » lör okt 15, 2011 16:37

Jag tycker det låter konstigt, vågar inte svara direkt nu vad som ligger bakom detta. Men nu har jag möjlighet att godkänna medlemmar också så kom med en ny ansökan samt Pma mig så kommer jag lösa detta.
Krilel / Christer
KORSARKOFF
Geocachare
Efternamn: Sjölin
Förnamn: Fredrik

Inlägg av KORSARKOFF » lör okt 15, 2011 22:09

Ja, släpp in alla (gärna fortare än dom ansöker) blixtsnabbt! Vi behöver inte dålig publicitet..
Bild
Användarvisningsbild
Motorcycledude
Föreningsmedlem
Efternamn: Esselöv
Förnamn: Hans
Kontakt:

Inlägg av Motorcycledude » sön okt 16, 2011 10:40

Låter som ngn borde kolla sitt spamfilter.
Bild
Bild
HeyZeus
Geocachare

Inlägg av HeyZeus » sön okt 16, 2011 13:38

Motorcycledude skrev:Låter som ngn borde kolla sitt spamfilter.
Känns som att man har läst det så många gånger "Låter som ngn borde kolla sitt spamfilter" kanske är läge och kolla hur man ska gör för att inte fastna i spamfilter? Nu är ju detta helt säkert inte så lätt som jag får det till att låta men ändå...
sydman
Geocachare
Efternamn: Robert
Förnamn: Holmgren

Inlägg av sydman » sön okt 16, 2011 14:20

HeyZeus skrev:
Motorcycledude skrev:Låter som ngn borde kolla sitt spamfilter.
Känns som att man har läst det så många gånger "Låter som ngn borde kolla sitt spamfilter" kanske är läge och kolla hur man ska gör för att inte fastna i spamfilter? Nu är ju detta helt säkert inte så lätt som jag får det till att låta men ändå...
Huxflux efter en uppdatering så fick jag inga notifieringar till min Gmail.. (får till mer än en mail ) Google hade beslutat att det var spam..
Bild
Skriv svar