Kan inte hantera mina hittade cacher

I detta forum diskuteras funktioner och förbättringar på geocaching.se.
Kategoriregler
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
pob14
Ny i forumet

Kan inte hantera mina hittade cacher

Inlägg av pob14 » tis aug 12, 2014 10:36

Varför kan man inte administrera hittade cacher på geocaching.se utan bara på geocaching.com????
MatsAgeby
Föreningsmedlem
Efternamn: Ageby
Förnamn: Mats

Re: Kan inte hantera mina hittade cacher

Inlägg av MatsAgeby » tis aug 12, 2014 10:58

Först...
Kul att du har hittat hit till det Svenska Forumet för GeoCaching.
Välkommen!

GeoCaching.com är den webbsidan som gäller för att administrera sina GeoCacher/burkar/gömmor.

Är man inte så van vid sidan så kan det givetvis vara lite knepigt, men alla vi som finns här på Forumet hjälper dig gärna om det är något specifikt som du har bekymmer med.

När du har kommit förbi de "hinder" som du upplever så kommer allt att bli så mycket lättare.

Beskriv gärna något som du upplever som krångligt så ska vi se om vi kan hjälpa dig.

.
pob14
Ny i forumet

Inlägg av pob14 » tis aug 12, 2014 11:11

Hm - misstänkte det. Jag fixar det på .com sidan. Undrar då vad .se finns till för??

Mvh
Peter
Användarvisningsbild
wkstrm
Geocachare
Efternamn: wkstrm
Förnamn: wkstrm
Kontakt:

Inlägg av wkstrm » tis aug 12, 2014 11:36

.se finns till för att vi svenskar ska ha ett forum som är mer riktat till oss. Det forumet som finns på .com sidan är rätt så dåligt, milt sagt.

Sen har admins här samlat annan användbar information och hjälpmedel här. Lite länkar till geocachingshoppar osv, som inte ligger i USA till exempel.
Följ med på mina resor eller på mina geocachingäventyr eller både och på: www.ixploretheworld.com

Bild
pob14
Ny i forumet

Inlägg av pob14 » tis aug 12, 2014 12:00

Ok - tack :D
Skriv svar