Det finns mängder av bokade men ej utnyttjade nummer bland challenge-cacherna på wikin i nuläget. Vissa bokningar förefaller vara väldigt gamla.
Vågar man föreslå en städning? Risken med att plocka bort alla bokningar är att ngn kanske är ganska färsk och faktiskt på gång, men det vore väl bra att få bort allt gammalt skräp?
Städa på wikins challenge cache-sida
Kategoriregler
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
- Motorcycledude
- Föreningsmedlem
- Efternamn:Esselöv
- Förnamn:Hans
- Kontakt:
- linsrille
- Geocachare
- Efternamn:Jonsson
- Förnamn:Richard
Re: Städa på wikins challenge cache-sida
Rätta mig om jag har fel, men finns det inte ganska många challenges som inte har något nummer?
Vilket syfte fyller då denna listan?
Vilket syfte fyller då denna listan?
- Motorcycledude
- Föreningsmedlem
- Efternamn:Esselöv
- Förnamn:Hans
- Kontakt:
Re: Städa på wikins challenge cache-sida
Nu har jag städat bort en uppsjö bokningar som inte utnyttjats. Känner ngn sig trampad på tårna får väl vederbörande höra av sig till mig.