kommunikationsmallar till myndigheter, kommun m.fl.

I detta forum diskuteras funktioner och förbättringar på geocaching.se.
Kategoriregler
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.

Ska GCSE ta fram kommunikationsmallar för att använda till myndigheter, kommun m.fl.?

Ja, det låtar som en bra idé.
9
56%
Nej, lägg energi på annat.
6
38%
Vet inte/kan inte bestämma mig.
1
6%

Antal röster: 16
Användarvisningsbild
YankeeDude
Föreningsmedlem
Efternamn: Gray
Förnamn: Jerry
Kontakt:

kommunikationsmallar till myndigheter, kommun m.fl.

Inlägg av YankeeDude » sön dec 28, 2014 15:09

En geocachingkompis skrev detta till mig idag och jag tänkte lägga in det här:

“Jag förvånades över att vår kommun inte ställde upp då det var CITO här. Det borde vara en sån grej man skulle kunna se till det fanns en färdig mall att använda för att be om hjälp från kommunen.”

Jag tolkar detta som om GCSE borde ha kommunikationsmallar för att använda till myndigheter, kommun m.fl.
Bra idé tycker jag. :)
Cache ya later,
YankeeDude

Bild
Bild
Användarvisningsbild
Sillen
Geocachare

Re: kommunikationsmallar till myndigheter, kommun m.fl.

Inlägg av Sillen » mån dec 29, 2014 11:14

Jag personligen ser inte att GCSE böter lägga energi på detta. Dock tror jag som CO att det kan finnas behov av stöd att skriva till myndigheter. För att GCSE ska lägga lagomcenergi på detta kan det vara lämpligt att upplåta lite minnesutrymme på servern där medlemmar kan lägga upp mallar och dokument som skickats till myndigheter.
Bild
Bild
Skriv svar