Felrapporter, frågor och kommentarer om hemsidan
Kategoriregler
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
Om du upplever problem med hemsidan eller statistiken, ange då så mycket information som möjligt om det problem du upplever. Exempelvis minst ett (men gärna fler) exempel på cacher där problemet uppstår. Ange vad du gör, vad som händer (eller inte händer) samt vad du förväntar dig ska hända. Detta förenklar administratöreras arbete avsevärt.
När jag går in på min profil och senaste aktivitet, så fattas flera cacher.
Jag tog 6 cacher 23/1 men bara en av dem syns på senaste aktivitet.
/ FN-yxa
/ FN-yxa
Re: Felrapporter, frågor och kommentarer om hemsidan
Samma dag tog jag 5 och en DNF men bara 4 + DNF finns i listan.fn-yxa skrev:När jag går in på min profil och senaste aktivitet, så fattas flera cacher.
/ FN-yxa
Den som saknas är
http://coord.info/GC2F50M
Vi kan inte lämna någon som helst garanti för att senaste loggar eller senaste aktivitet är korrekt. Vi använder den information som geocaching.com skickar ut när någonting händer, och om någonting saknas där saknas det naturligtvis här också.
Fortsättningsvis ber jag er att använda den tråd som behandlar statistiken, här pratar vi om hemsidan i allmänhet.
Fortsättningsvis ber jag er att använda den tråd som behandlar statistiken, här pratar vi om hemsidan i allmänhet.

Före detta geocachare.
Bannern till 127 timmar
Länken verkar peka fel
Geocaching Pioneer - but not addicted!
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
Bokprojektet
"Not all who wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
"Det är stor skillnad på kritik och smutskastning!" -- jasy
- Blue_Suede
- Geocachare
Jag mailade upp ett antal tänkbara "headerbilder" för någon månad sedan (till McB) men har inte hört något. Om de var kass så kasta dem i papperskorgen - men de kanske aldrig kom fram...
Re: Bannern till 127 timmar
Den verkar peka väldigt rätt för mig. Vad händer när du klickar?
Kan någon vänlig moderator baka in den här tråden i "Felrapporter, frågor och kommentarer om hemsidan"?
Fixat. Sprattsmurfen anm.
Kan någon vänlig moderator baka in den här tråden i "Felrapporter, frågor och kommentarer om hemsidan"?
Fixat. Sprattsmurfen anm.
Före detta geocachare.
Hmm, jag har mig veterligen inte fått några bilder på ett bra tag. Du är välkommen att skicka dem igen om du vill. 

Före detta geocachare.
-
- Föreningsmedlem
-
- Föreningsmedlem
Ok, då vet jag inte vad jag ska göra. Länken som anges är helt korrekt, dvs. den pekar till exakt rätt sida som är http://www.facebook.com/127timmar.
Före detta geocachare.
-
- Föreningsmedlem
Nu kommer den rätt http://www.facebook.com/127timmar
innan kom man till facebooks startsida.
innan kom man till facebooks startsida.
- Blue_Suede
- Geocachare
De ligger troligen uppe i molnet någonstans och snurrar. Jag gör ett nytt försök när jag får tid (och minnet fungerarMcB skrev:Hmm, jag har mig veterligen inte fått några bilder på ett bra tag. Du är välkommen att skicka dem igen om du vill.

Är jag blind, eller? Idag försökte jag hitta två mysteries i central Linköping utan att hitta dem. När jag sedan kom hem hade jag glömt lösenordet hit. Efter att ha aktiverat ett nytt så tänkte jag byta lösenord, men jag hittar inte detta? Kontrollpanelen, någonstans? Tycker jag har letat. 

Lagom svårt är bäst.

- Blue_Suede
- Geocachare
Mailade över några bilder till den gmail-adress som finns på din profil här. Hoppas de dyker uppMcB skrev:Hmm, jag har mig veterligen inte fått några bilder på ett bra tag. Du är välkommen att skicka dem igen om du vill.