Jag har länge saknat något bra alternativ för FTF-pris. FTF-coinen är rätt dyrt att lägga i en cache så det tilltalar endast ett fåtal. Sen finns det ju FTF-pins redan... men de är ganska dyra de också (mellan 28-35kr). FTF-knappar har jag sålt ganska mycket, men de är inte sådär jättekul......
Mao, har jag velat fixa något som kunde tilltala såväl utläggare som FTF-jägare. Det skulle vara snyggt och till en vettig peng... Tanken var att skapa en pin som skulle kosta max 20kr, passa i de allra flesta burkar (med måtten 17,5mm * 25mm så funkar de även i PET/filmburksersättare/rör m.m.) samt att det skulle vara något snyggt som man ville samla på sin cachingväst/jacka/hatt m.m.
Resultatet blev att jag, tillsammans med en designer, jobbat fram en stor serie av nedanstående 3D-pin för att hålla kostnaden nere. Denna pin kommer att finnas till salu i mitten på maj (både hos mig och hos de shopar som kommer att nappa på distributionserbjudandet som jag kommer att skicka ut till dem om någon vecka). Cirkapris 20kr
Det blir alltså en FTF-pin i 3D-design. Kransen blir veckad och i polerat guld. Emaljen blir som ni kan se i kungsblått.
Jag hoppas att ni kommer att tycka om den:

// Pia