Som i alla affärer tillgång/efterfrågan hur gärna vill man få in pengar för reklam platserna, och om man inte får in de pengarna från reklam försäljning var ska de då komma från dvs tillbaka till det jag skrev innan om reklamfritt men enbart för betalande medlemmarMousekakat skrev: As I stated before, SHE needs GC.SE as much as GC.SE needs her... she has no place else to really advertise, now, does she????
coin till påsk????

- Mousekakat
- Geocachare
Re: coin till påsk????
Is she the ONLY paying advertiser that you guys have?
Think about it.... if she'd relax a little so that others could do their thing with shops that they would like to start, MAYBE you could have other advertisers there... really makes me wonder what the shop has to hold over GC.SE.... I just can't believe it's only advertising revenue....
IAF... it seems that what I'm saying is falling on deaf ears....
Think about it.... if she'd relax a little so that others could do their thing with shops that they would like to start, MAYBE you could have other advertisers there... really makes me wonder what the shop has to hold over GC.SE.... I just can't believe it's only advertising revenue....
IAF... it seems that what I'm saying is falling on deaf ears....
Perform random kindness and senseless acts of beauty!

><>Micke, Naomi, Hanna, Caitlyn and Kevin!<><

><>Micke, Naomi, Hanna, Caitlyn and Kevin!<><
Nej. Alla annonsörer betalar för sig.Mousekakat skrev:Is she the ONLY paying advertiser that you guys have?
Före detta geocachare.
-
- Föreningsmedlem
Ett litet tips är att lägga in Google annonser på flera sidor på detta forumet.
Ger en ganska bra slant utan att lyfta ett finger.
Ger en ganska bra slant utan att lyfta ett finger.
Nu tycker jag nog att det blev åtminstone några sidor OT här, vågar knappt (läs orkar) räkna antalet bokstäver..
Hur som helst hade de vart trevligt med ett påskcoin oavsett vad skratteverket eller andra glädjedödare tycker och tänker..
Och där emellan kommer fastan..

Hur som helst hade de vart trevligt med ett påskcoin oavsett vad skratteverket eller andra glädjedödare tycker och tänker..

Och där emellan kommer fastan..

Jo. Håller helt med timtimgo. Har inte brytt mig om coins tidigare, men ett påskcoin i år borde få kultstatus efter den här debatten...

Jag ser för mitt inre ett Skatteverket-Coin...
Helt svart emalj med mörkgrå text...
Jag bjuder på designidéen och jag brukar inte köpa coins, men en sådan köper jag om nån tar fram den...
//B1N4RY

Jag bjuder på designidéen och jag brukar inte köpa coins, men en sådan köper jag om nån tar fram den...

//B1N4RY
http://www.skatteverket.se/omskatteverk ... 05771.htmlB1n4ry skrev:Jag ser för mitt inre ett Skatteverket-Coin...
...så, sätt igång nu. Jag väntar otåligt

Ett trekantigt svart coin med logotypen i gråa nyanser och texten "All your base are belong to us" runt kanten?Herr Luels skrev:http://www.skatteverket.se/omskatteverk ... 05771.htmlB1n4ry skrev:Jag ser för mitt inre ett Skatteverket-Coin...
/W
I always feel like somebody's watching me. Tell me who´s watching me? The IRS? http://www.youtube.com/watch?v=xkf95onRgccwellner skrev:Ett trekantigt svart coin med logotypen i gråa nyanser och texten "All your base are belong to us" runt kanten?Herr Luels skrev:http://www.skatteverket.se/omskatteverk ... 05771.htmlB1n4ry skrev:Jag ser för mitt inre ett Skatteverket-Coin...
/W
(IRS = Skattemyndigheten i USA)
Lagom svårt är bäst.

-
- Föreningsmedlem
Hela denna diskussionen har ju totalt spårat ur.
Håller med en The Strat att det är inte styrelsens sak att kolla om någon betalar skatt och hur skall de göra det förresten.
Har någon tidning någonsin blivit fälld för att en stulen båt, bil, husvagn eller vad det nu må vara har annonserats ut i deras tidning,
Nästa fråga är
Vi har tydligen någon skatteexpert här som vet att folk inte betalar skatt för sin hobbyverksamhet. Hur vet man att skatten inte betalas in på coinen? man behöver inte ha F skatt sedel för hobbyverksamhet.
Jag tror också att ju mer som tar fram Svenska coin ju mer blir intresserade av coin och det gynnar ALLA.
Håller med en The Strat att det är inte styrelsens sak att kolla om någon betalar skatt och hur skall de göra det förresten.
Har någon tidning någonsin blivit fälld för att en stulen båt, bil, husvagn eller vad det nu må vara har annonserats ut i deras tidning,
Nästa fråga är
Vi har tydligen någon skatteexpert här som vet att folk inte betalar skatt för sin hobbyverksamhet. Hur vet man att skatten inte betalas in på coinen? man behöver inte ha F skatt sedel för hobbyverksamhet.
Jag tror också att ju mer som tar fram Svenska coin ju mer blir intresserade av coin och det gynnar ALLA.
berraasnobben skrev:Jag tror också att ju mer som tar fram Svenska coin ju mer blir intresserade av coin och det gynnar ALLA.
Bra skrivet

Baksidan "Prisa gud här kommer skatteåterbäringen" och en bild på Robin Hood?wellner skrev:Ett trekantigt svart coin med logotypen i gråa nyanser och texten "All your base are belong to us" runt kanten?Herr Luels skrev:http://www.skatteverket.se/omskatteverk ... 05771.htmlB1n4ry skrev:Jag ser för mitt inre ett Skatteverket-Coin...
/W

Team Mousekakat.
OT !danne100 skrev:Här var det tyst i denna tråd.
Något nytt?