coin till påsk????
1 st tack!
-
- Geocachare
Re: coin till påsk????
Jag kommer troligen inte att skriva mer i den här delen av forumet.
De som vill kan ta kontakt på annat sätt.
grodan Karin

grodan Karin
När jag ändå är inne får jag passa på att grattulera den personen som fick Grodan att dra sig härifrån.
Bort med dom som har något vettigt att bidra med så det blir mer plats för trollen verkar vara den nya tidens melodi.
Bort med dom som har något vettigt att bidra med så det blir mer plats för trollen verkar vara den nya tidens melodi.
Vad tråååkigt med dessa forumtroll som inte kan stå för sina åsikter och som dessutom gör att "grodan & fiabus" slutar skriva här.
Vad är meningen med det och vad vill du uppnå? Spännande att höra en förklaring (eller inte)...
Varför kan man inte hålla en god ton och vara saklig?
Vad är meningen med det och vad vill du uppnå? Spännande att höra en förklaring (eller inte)...
Varför kan man inte hålla en god ton och vara saklig?

//
Hellre en funnen jeokatch i handen än 10 denäfs i skogen
.
Hellre en funnen repelleringsT5a i handen än en hel Power Trail i statistiken
.

Hellre en funnen jeokatch i handen än 10 denäfs i skogen

Hellre en funnen repelleringsT5a i handen än en hel Power Trail i statistiken

Detta föranleder ett upprepande av min tidigare ställda fråga: Varför har man ett forum som bara vissa får skriva i??grodan & fiabus skrev:Jag kommer troligen inte att skriva mer i den här delen av forumet.De som vill kan ta kontakt på annat sätt.
grodan Karin
Bort med forumet eller släpp det fritt...
lite OT så vem har sagt att "bara vissa får skriva i??" ?Rraisa skrev:Detta föranleder ett upprepande av min tidigare ställda fråga: Varför har man ett forum som bara vissa får skriva i??grodan & fiabus skrev:Jag kommer troligen inte att skriva mer i den här delen av forumet.De som vill kan ta kontakt på annat sätt.
grodan Karin
Forumet är öppet för alla som är medlemmar att användas så som det är avsett, trivs man inte i den miljön man är i så antingen anpassar man sig eller lämnar för bättre plats om det finns.
Vad Grodan har skrivet är "Jag kommer troligen inte att skriva mer i den här delen av forumet" det är en bra bit ifrån att inte skriva öht

Styrelsen för gc.se och en av deras så kallade sponsorer
Helt ärligt så hörs det så snett att det måste vara fel på ngt sättRraisa skrev:Styrelsen för gc.se och en av deras så kallade sponsorer
Att styrelsen för Gc.Se skulle hindra en medlem från att skriva på forumet ÖHT har bara hänt en gång vad jag förstått och då var grunden till det ngt som man ansåg var brottslighet.
Grodan Karin har skrivet om Denna delen av forumet dvs har inte blivit utkastad/avstängd osv.
Så saklighet efterlyses

Fel, det har hänt flera gånger och ja det gäller just denna del av forumet.sydman skrev: Att styrelsen för Gc.Se skulle hindra en medlem från att skriva på forumet ÖHT har bara hänt en gång vad jag förstått och då var grunden till det ngt som man ansåg var brottslighet.
Grodan Karin har skrivet om Denna delen av forumet dvs har inte blivit utkastad/avstängd osv.
Så saklighet efterlyses
Karin förbjuds att bedriva försäljning här, men oavsett vad hon skriver får hon på tafsen.
Var nu snäll och separera liteRraisa skrev:Fel, det har hänt flera gånger och ja det gäller just denna del av forumet.sydman skrev: Att styrelsen för Gc.Se skulle hindra en medlem från att skriva på forumet ÖHT har bara hänt en gång vad jag förstått och då var grunden till det ngt som man ansåg var brottslighet.
Så saklighet efterlyses
Karin förbjuds att bedriva försäljning här, men oavsett vad hon skriver får hon på tafsen.
Karin har skrivet "Jag kommer troligen inte att skriva mer i den här delen av forumet" det omvandlar du till "Varför har man ett forum som bara vissa får skriva i??"
Edit av felaktigheter..

-
- Föreningsmedlem
http://is.gd/emcPf7
Nya regler 2010-02-24
Styrelsen beslutade idag att det fortsättningsvis kommer att vara tillåtet för privatpersoner att producera och sälja coin och att arrangera samköp av coin. Det är alltså öppet för vem som helst att designa sitt eget coin, ta upp listor på vem som är intresserad av att köpa detta coin och sedan beställa och leverera coinet.
Kom igen nu Grodan gör en ny tråd med försäljning av påskcoinen.
Låt inte någon avundsjuk förstöra nöjet för oss andra.
Nya regler 2010-02-24
Styrelsen beslutade idag att det fortsättningsvis kommer att vara tillåtet för privatpersoner att producera och sälja coin och att arrangera samköp av coin. Det är alltså öppet för vem som helst att designa sitt eget coin, ta upp listor på vem som är intresserad av att köpa detta coin och sedan beställa och leverera coinet.
För information så finns det styrelsebeslut på motsatsen med ett senare datum.berraasnobben skrev:http://is.gd/emcPf7
Nya regler 2010-02-24
- Sprattsmurfen
- Moderator
Inga personangrepp, tack. Raderade lite inlägg.
-
- Föreningsmedlem
Det är inte lätt att veta att det är ändrade regler när ovanstående text ligger under coindesign och nyheter.Rraisa skrev:För information så finns det styrelsebeslut på motsatsen med ett senare datum.berraasnobben skrev:http://is.gd/emcPf7
Nya regler 2010-02-24
Kanske bra om någon ändrar detta då så vi får rätt information.
och då kan man ju fråga sig varför... trodde detta var ett forum för svenska cachare.. varför ens ha ett coin forum då...