Halland

Forum för geocachare boende i eller med intresse för Halland. Klicka här för att bli medlem och kunna läsa och skriva i Halland-forumet.
sofiaaxelsson
Ny i forumet
Efternamn: Axelsson
Förnamn: Sofia

Re: Halland

Inlägg av sofiaaxelsson » mån okt 31, 2011 23:48

Einarsson skrev:
sofiaaxelsson skrev:Finns det någon som kan tänka sig att cacha med mig? Är ny i både Falkenberg och på Geocaching.. Gärna någon som har ungefär samma ålder som mig. Jag är 19 :D
Vi familjecachar nästan alltid så vi är nog inte så roliga att följa med :lol: det är lite speciellt att cacha med barn :D Men "olkarl" finns i din närhet, kanske hen vill följa med?
Tack! Får kontakta honom/henne :) vem vet, vi kanske cachar ihop någon dag ändå? :)
sofiaaxelsson
Ny i forumet
Efternamn: Axelsson
Förnamn: Sofia

Inlägg av sofiaaxelsson » mån okt 31, 2011 23:49

danne100 skrev:
sofiaaxelsson skrev:Finns det någon som kan tänka sig att cacha med mig? Är ny i både Falkenberg och på Geocaching.. Gärna någon som har ungefär samma ålder som mig. Jag är 19 :D
Finns alltid någon i din närhet som vill följa med ut.
Får hoppas på detta :)
msen
Geocachare
Efternamn: Mats
Förnamn: Almgren

Inlägg av msen » tor nov 03, 2011 12:13

Du kan ju höra med pysslingen, hon är typ 17 år och bor i Harplinge tror jag.
BildBild
bataki
Geocachare
Efternamn: Joakim
Förnamn: Ragnvaldsson

Inlägg av bataki » ons nov 09, 2011 23:08

Någon som vill hänga med mig ut? Har lite vana, men är inte alltid så bra på att hitta burkarna. Lättast är det vanligen i mörker med ficklampa. Kan kvällar och helger, bor i södra halland.
clasf
Geocachare
Efternamn: Fredriksson
Förnamn: Clas

Inlägg av clasf » sön nov 13, 2011 10:20

Det allra bästa sättet att lära känna lokala cachare är att gå på event. Man träffar alltid någon som man kan hänga med ut någon gång.
Även om den man träffar kanske inte bor på orten så kan kontakter knytas så man kan träffas och cacha vid besök på orten där man bor. Sen att det är allmänt kul att gå på event är en annan fördel med event.

Vill samtidigt göra lite reklam för mitt Luciaevent som kan vara ett bra tillfälle att träffa andra cachare ifrån Halland. Välkommen dit!

clasf
Colorful life
Ny i forumet
Efternamn: Johansson
Förnamn: Linda

Inlägg av Colorful life » sön jun 17, 2012 10:59

Hej på er! Jag bor i Veinge, men har alltid bott i Halmstad förut och jobbar i Halmstad. 31 år. Kom hem från en vecka på Öland igår och där upptäckte vi geocaching och fastande totalt. Tog 33 cacher på semestern och tänker fortsätta här hemma nu så klart! Dock inte i samma tempo, det blir ju svårt med vardagen tyvärr. När vi var iväg såg min lillebror att en helt ny cach kom ut i Halmstad precis på samma gata där de bor - något frustrerande att vara på Öland då, haha :)
Skriv svar