Geocacheinfo.

Diskussioner om dedikerade GPS-mottagare (ej telefoner).
Mysinge
Geocachare
Efternamn: Rynning
Förnamn: Inge

Geocacheinfo.

Inlägg av Mysinge » lör aug 05, 2017 16:33

Förut så kom det info varje vecka på E-Post med nya gömmor, eller nya cacheinfo. Nu har detta upphört, finns det någon som har råkat ut för detta fenomen. Jag är premiummedlem så det är inte fråga om någon frisläng utan fullvärdig medlem.
Gaslarm
Geocachare
Efternamn: Lenne
Förnamn: Mikael

Re: Geocacheinfo.

Inlägg av Gaslarm » lör aug 05, 2017 21:23

Jag har inte gjort någon ändring och jag får mail varje vecka med info om geocaching.com samt nya cacher.
Gå till dina kontoinställningar på gc.com och välj inställningar för e-mail. Där kan jag klicka ur om jag inte längre vill ha nyhetsbrevet.

Börja kolla där.
Användarvisningsbild
Tom10_2
Geocachare
Efternamn: Bjurmark
Förnamn: Thomas

Inlägg av Tom10_2 » sön aug 06, 2017 10:31

Utskicken finns kvar men de har ändrat utseende. Numer finns Länkar till nya cacher och event i bilder längst ner i mailet under "HQ Happenings". Jag tar det inte för omöjligt att du får dem men att du inte känner igen dem. Senaste jag fått är skickat 31/7.
Användarvisningsbild
OlaHansson
Föreningsmedlem
Efternamn: Hansson
Förnamn: Ola
Kontakt:

Inlägg av OlaHansson » sön aug 06, 2017 12:11

Jag får oxå mail som det ska.
Har du kollat så din mail går som den ska?
Bekräftat din e-post adress?
Användarvisningsbild
Justis
Föreningsmedlem
Efternamn: Ekman
Förnamn: Lennart
Ort: Stockholm (Östermalm) och Nynäshamn (Bergholmen, Torö)

Inlägg av Justis » sön aug 06, 2017 13:02

Tom10_2 skrev:Utskicken finns kvar men de har ändrat utseende. Numer finns Länkar till nya cacher och event i bilder längst ner i mailet under "HQ Happenings". Jag tar det inte för omöjligt att du får dem men att du inte känner igen dem. Senaste jag fått är skickat 31/7.
Förutom veckomejlen som ser lite annorlunda ut, finns det ju numera på gc.com-s startsida t.h. "Premium Feature/Newest caches" som jag tycker är väldigt bra. Där kan jag själv ställa in vilket område jag är road av.
Användarvisningsbild
Tom10_2
Geocachare
Efternamn: Bjurmark
Förnamn: Thomas

Inlägg av Tom10_2 » tis aug 08, 2017 12:24

Just det, det kunde man ju i och för sig förut också men då fick man ställa in sökparametrarna själv i sökfunktionen. Genvägen gör det ju mycket lättare. När jag klickar på den får jag en massa cacher sorterat efter avstånd från mina inställda hemkoordinater. Backar man kan man ju ställa in vilket område man vill.
Skriv svar