Jaa... jag kommer nog inte ta alla mystiska odjur. Jag är just nu 2 cacher från gryphon, och mitt personbästa på en dag är 11 stycken. Då gjorde jag två ”turer”. Dels en liten biltur med en park and grab och sedan parkering plus promenad till 2 hyggligt närliggande burkar. På kvällen gick jag en slinga med 10 stora burkar som jag tog 7 av, plus en extra cache på vägen tillbaka till bilen. 2,5 timme tog det. En sån tur är inte realistisk för mig varje dag, men det var roligt att orka med en så pass intensiv tur (med mina mått mätt).
Under den här souvenirperioden har jag dels gjort den 11 cachersdagen, sen tog jag en cache med en kompis när vi hängde på stan, ibland tar jag en omväg på väg till/från jobbet och tar en burk. Nu på semestern blir det antingen när vi råkar befinna oss i närheten av nån lämplig eller när jag gnällt till mig att få cacha lite

Det är bara jag som är intresserad av det här. Vissa i familjen hänger på ibland, vissa är direkt anti. De som ibland hänger på och har kul är familj jag inte träffar superofta.
Vi skulle åka från Stockholm till västkusten härom dan och då blev det två tagna på olika rastplatser. Den ena med hjälp av maken, förvånande nog. Troligtvis för att han ville att det skulle gå fort
Nu i värmeböljan har jag roat mig med att lösa lite mystar som jag kanske, kanske inte tar nån gång.